[Fides] Nowa lista dyskusyjna Federacji FIDES

Jerzy Witczak witczak w pwt.wroc.pl
Śro, 2 Wrz 2009, 23:48:44 CEST

Szanowni i Drodzy Państwo!

Niemal w przededniu kolejnego Walnego Zgromadzenia FIDES uruchamiamy listę
dyskusyjną na naszym własnym serwerze Fidesowym. Przed chwilą otrzymali
Państwo list powitalny, który warto sobie wydrukować i zachować. Jest w nim
zawarte indywidualne hasło, które może być przydatne w obsłudze swego konta
na liście dyskusyjnej.

Dziękujemy ks. Arkadiuszowi Rakoczemu za wieloletnią dobrą przysługę w
postaci utrzymywania dotychczasowej listy ne serwerze oaza.org.pl. Lista ta
w najbliższym czasie będzie wyłączona.

A zatem obecnie proszę o wysyłanie wszelkiego rodzaju listów i komunikatów
dotyczących wszystkich członków Federacji na adres fides-lista w fides.org.pl

Inaczej niż do tej pory będą obsługiwane odpowiedzi na otrzymywane przez
Państwa maile. Odpowiedź będzie domyślnie kierowana do Nadawcy, a nie na
całą listę. Jak pokazuje doświadczenie, jest to znacznie częstsza sytuacja.
Gdyby odpowiedź miała dotyczyć wszystkich - proszę wtedy wybrać w polu Do:
wyżej podany adres listy.

W przypadku pytań czy problemów z funkcjonowaniem proszę o listy do mnie na
adres witczak w pwt.wroc.pl

Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję na spotkanie w Olsztynie na naszym
Walnym Zgromadzeniu.
Szczęść Boże!

ks. Jerzy Witczak