[FIDES] Ankiety napływają...

Jerzy Witczak witczak w pwt.wroc.pl
Czw, 4 Lut 2010, 20:24:17 CET

Szanowni i Drodzy Państwo!

Bardzo dziękuję za tak życzliwy i szybki odzew na wysłaną ankietę
BETH/FIDES. Nadeszło do dziś wieczór już 24 odpowiedzi. Dziękuję wszystkim,
którzy się trudzili wypełnianiem.

I czekam oczywiście na dalsze wypełnione ankiety! Wystarczy wpisywać
odpowiedzi tylko do jednego formularza, do wyboru. Jeśli trzeba, to ja
tłumaczę tych parę słów na angielski i wysyłam dalej.

Po zakończeniu zbierania ankiet roześlę do bibliotek, które je wypełnią,
zbiorczy arkusz z danymi statystycznymi. Będzie okazja do ciekawych
wniosków.

Pozdrawiam serdecznie. Szczęść Boże!
ks. Jerzy Witczak

ks. dr Jerzy Witczak
dyrektor Biblioteki PWT i MWSD
e-mail: witczak w pwt.wroc.pl
tel. (71) 345-38-53 (domowy), 0 605 628 970 (kom.)
Papieski Wydzial Teologiczny we Wroclawiu
pl. Katedralny 14, 50-329 WROCLAW