[FIDES] Ankiety

Jerzy Witczak witczak w pwt.wroc.pl
Nie, 14 Lut 2010, 21:33:19 CET

Szanowni i Drodzy Państwo!

Po trzech tygodniach od rozesłania formularzy ankietowych otrzymałem do
dzisiaj 33 odpowiedzi. Jeszcze raz dziękuję tym wszystkim, którzy już
odpowiedzieli na moją prośbę. Pani Odile Dupont, przewodnicząca BETH,
podziwia Federację FIDES, że jest tak aktywna, i stale przekazuje mi
gratulacje.

Ale nie zmienia to postaci rzeczy, że liczba odpowiedzi nie przekroczyła
jeszcze nawet połowy liczby członków. Nie podaję na razie listy nieobecnych,
ale może niech się zaczną już powoli wstydzić, smucą mnie zwłaszcza "wielcy
nieobecni"... Czekam więc nadal i bardzo proszę o wypełnienie ankiety!

Pozdrawiam serdecznie. Szczęść Boże!
ks. Jerzy Witczak

ks. dr Jerzy Witczak
dyrektor Biblioteki PWT i MWSD
administrator sieci komputerowej
e-mail: witczak w pwt.wroc.pl
tel. 71 321 41 71 w. 50, 605 628 970 (kom.)
Papieski Wydzial Teologiczny we Wroclawiu
pl. Katedralny 14, 50-329 WROCLAW