[FIDES] Granty na digitalizację

Jerzy Witczak witczak w pwt.wroc.pl
Pią, 19 Lut 2010, 21:49:05 CET

Drodzy Członkowie i Przyjaciele FIDES!

Do 31 marca trwa drugi nabór wniosków na dofinansowanie digitalizacji przez
MKiDN, instytucje kościelne mogą aplikować:
http://www.mkidn.gov.pl/po2010/zasoby_cyfrowe_p1.php

Chodzi głównie o digitalizację "skarbów bibliotek kościelnych". I dobrze by
było, żeby ona była jakoś koordynowana. Próbowaliśmy zainteresować tą sprawą
Władze Kościoła w Polsce, ale nie udało się... Na stronie internetowej
Biblioteki Studium Ojców Dominikanów w Krakowie przeczytałem np.: Zadanie
"Wyposażenie biblioteki w pracownię digitalizacyjną" zrealizowano ze środków
Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Kraków 2009. Ale nic więcej nie
wiemy...

Projekty od 100 tys. zł, przy min. 25% wkładzie własnym (chociaż można
prosić Ministra o zmniejszenie udziału własnego). Proszę koniecznie składać
wnioski!!

A jeśli jest tak, jak się domyślam, że wkład własny jest zaporą nie do
przejścia, to proszę o zgłoszenie się na tę listę dyskusyjną lub do mnie
tych bibliotek, które mogłyby wyłożyć jakąś mniejszą kwotę. Możemy spróbować
zmontować grupę do tego projektu w ramach FIDES. FIDES też może się starać,
ale nie ma na wkład własny... Więc wspólnymi siłami musimy spróbować! Proszę
o szybkie decyzje!

Pozdrawiam
ks. Jerzy Witczak

ks. dr Jerzy Witczak
dyrektor Biblioteki PWT i MWSD
administrator sieci komputerowej
e-mail: witczak w pwt.wroc.pl
tel. 71 321 41 71 w. 50, 605 628 970 (kom.)
Papieski Wydzial Teologiczny we Wroclawiu
pl. Katedralny 14, 50-329 WROCLAW