[FIDES] Piszą o naszych - w Olsztynie

Jerzy Witczak witczak w pwt.wroc.pl
Wto, 23 Lut 2010, 00:05:48 CET

Drodzy i Czcigodni!

Ks. Tomasz Garwoliński z Olsztyna, nasz gospodarz ubiegłorocznego spotkania,
cieszy się zasłużenie owocami swojej pracy - właśnie ukazał się artykuł na
ten temat:

http://olsztyn.gazeta.pl/olsztyn/1,35189,7590659.html

A jest tak skromny, że sam się tym ogólnie nie pochwalił, więc ja
rozpowszechniam tę wiadomość. Wydaje mi się, że niestety nie mogę jej po
prostu skopiować i wstawić na stronie FIDES (gdzie dłużej by była widoczna
niż w gazecie), więc przesyłam sam link.

Księdzu Tomaszowi gratuluję, czekam na przekazanie kolejnych skanów do
Księgozbioru Wirtualnego FIDES i pozdrawiam Wszystkich.

Szczęść Boże!

ks. JW