[FIDES] Wiadomość od Skarbnika

Grzegorz Filipiuk gfilipiuk w tlen.pl
Nie, 28 Lut 2010, 11:07:59 CET

*Szanowni Państwo! *
Przepraszam Wszystkich za brak informacji i odpowiedzi z mojej strony.
Czas Wielkiego Postu to dobra okazja, żeby się poprawić.
Zatem, przesyłam kilka informacji dotyczących finansów FIDES:

1. Jestem na etapie zmian, które są konieczne z powodu odejścia z FIDES
ks. Krzysztofa Goneta. Trwa to dość długo, ale mam nadzieję, że uda nam
się to niebawem zakończyć. Zgodnie z informacjami na ostatnim Walnym w
Olsztynie, Federacja zmienia sposób księgowania, stąd też sporo kłopotów
z tym związanych.

2. Biuletyny FIDES dotrą do Państwa w ciągu najbliższych trzech tygodni.

3. Wpłaty za Biuletyn - 50 zł, oraz składki - 100 zł, proszę wpłacać na
dotychczasowe konto FIDES:

*BANK: INTEGRUM BGŻ S.A.*

*NUMER KONTA: 63 20300045 1110 0000 0001 7110*

Dowody wpłaty zostaną przesłane po zaksięgowaniu.
Proszę wpisywać w tytule wpłaty: Biuletyn 2008 i Składka FIDES 2009,
2010 itp.

4. W najbliższym czasie do każdej Biblioteki zostanie wystosowane pismo,
w którym zawarte będą wszystkie informacje finansowe dotyczące danej
Instytucji.

Bardzo dziękuję za wpłacone i uzupełnione składki.

Pozdrawiam serdecznie i życzę owocnego czasu Wielkiego Postu.

br. Grzegorz Filipiuk OFMCap
skarbnik FIDES
Zakroczym