[FIDES] Jeszcze w sprawie ankiety

Jerzy Witczak witczak w pwt.wroc.pl
Nie, 16 Maj 2010, 14:41:02 CEST

Czcigodni Księża Dyrektorzy, Wielebne Siostry, Szanowni Państwo!
Drodzy Członkowie FIDES!

Już prawie cztery miesiące zbieramy odpowiedzi na Ankietę BETH/FIDES. Po
Wielkanocy otrzymałem jeszcze 3 odpowiedzi i jedną obietnicę. Razem mam
obecnie 48 ankiet. Z ich podsumowania wynika, że w dotąd uwzględnionych
bibliotekach mamy łącznie:
- 12.118 rękopisów
- 2.692 inkunabuły
- 230.000 starych druków
- prawie 4 mln wol. książek

Niestety, ponad 30 bibliotek dotąd nie nadesłało swoich ankiet. Obawiam się,
że niektóre mogły nie otrzymać informacji, ponieważ może ich nie być na
e-mailowej liście adresowej FIDES. Inne wciąż odkładają wypełnienie.
Chciałbym więc gorąco prosić Przewielebnych Księży Dyrektorów tych bibliotek
oraz ich Pracowników o jak najszybsze działanie. Chciałbym prosić również
Państwa o posłużenie się ewentualnymi osobistymi kontaktami w celu
poinformowania o ankiecie tych bibliotek, do których nie znam adresu e-mail.

Dla przypomnienia chciałbym podać teraz listę bibliotek członkowskich FIDES,
na których ankiety wciąż czekam:

1. CZĘSTOCHOWA - Biblioteka Jasnogórska
2. CZĘSTOCHOWA - AWSD
3. BYDGOSZCZ - Filia WT UAM (brak adresu e-mail)
4. BYDGOSZCZ - WSD Zgromadzenia Ducha Świętego (brak adresu e-mail)
5. CZERNA - Karmelici
6. GOŚCIKOWO-PARADYŻ - WSD
7. KALWARIA ZEBRZ. - WSD Bernardynów (brak adresu e-mail)
8. KATOWICE - WSD Franciszkanów (brak adresu e-mail)
9. KRAKÓW - WSD Salezjanów (brak adresu e-mail)
10. KRAKÓW - UPJPII
11. KRAKÓW - Zmartwychwstańcy
12. KRAKÓW - Biblioteka Centrum Jana Pawła II (brak adresu e-mail)
13. KRAKÓW - Biblioteka Prowincj. Bernardynów (brak adresu e-mail)
14. KRAKÓW - WSD Diec. Sosnowieckiej (brak adresu e-mail)
15. KRAKÓW - Benedyktyni (Tyniec) (brak adresu e-mail)
16. KRAKÓW - Bibl. Prowincj. Franciszkanów, ul. Reformacka
17. KRAKÓW - Bibl. Ojców Franciszkanów Konwent.
18. KRAKÓW - "Faustinum"
19. KRAKÓW - Międzyzakonny WIK
20. LUBLIN - WSD Marianów  (brak adresu e-mail)
21. LUBLIN - WSD Archidiec. Lubelskiej
22. ŁOMŻA - WSD (brak adresu e-mail)
23. ŁOWICZ - WSD
24. ŁÓDŹ - WSD Salezjanów
25. NIEPOKALANÓW - Bibl. Klasztorna (brak adresu e-mail)
26. PELPLIN - WSD
27. PŁOCK -WSD (brak adresu e-mail)
28. TARNÓW - Filipini
29. TUCHÓW - Redemptoryści
30. WARSZAWA - WSD "Redemptoris Mater" (brak adresu e-mail)

W przypadku braku lub zaginięcia formularza ankietowego proszę bardzo o
kontakt na mój adres: witczak w pwt.wroc.pl

Jeszcze raz dziękuję Wszystkim za zrozumienie i współpracę. Pozdrawiam
serdecznie. Szczęść Boże!

ks. Jerzy Witczak
Przewodniczący Zarządu FIDES

ks. dr Jerzy Witczak
dyrektor Biblioteki PWT i MWSD
administrator sieci komputerowej
e-mail: witczak w pwt.wroc.pl
tel. 71 321 41 71 w. 50, 605 628 970 (kom.)
Papieski Wydzial Teologiczny we Wroclawiu
pl. Katedralny 14, 50-329 WROCLAW