[FIDES] Fw: EBR online trial

Jerzy Witczak witczak w pwt.wroc.pl
Wto, 2 Lis 2010, 21:40:26 CET

Szanowni Państwo!

Przesyłam ofertę bezpłatnego testowania elektronicznych publikacji wydawnictwa de Gruyter. Odpowiedzi można przesyłać do mnie lub bezpośrednio do p. Aliny Przydańskiej. Pozdrawiam serdecznie. Szczęść Boże!

ks. JWitczak

----- Original Message -----
From: Alina Przydanska
To: 'Jerzy Witczak'
Sent: Tuesday, November 02, 2010 2:00 PM
Subject: EBR online trial

Szanowny Księże Dyrektorze,

Chciałabym wrócić do tematu testowania produktów wydawnictwa de Gruyter online. Czy  biblioteki stowarzyszone w FIDES byłyby zainteresowane miesięcznym bezpłatnym dostępem do publikacji elektronicznych:

1.      Bibliotheca Teubneriana Latina (BTL) und Thesaurus linguae Latinae (TLL) Online, http://www.degruyter.de/cont/fb/at/detailEn.cfm?id=IS-9783110214581-1

2.      THE ENCYCLOPEDIA OF THE BIBLE AND ITS RECEPTION - http://www.degruyter.de/cont/fb/th/thEbrEn.cfm

3.      Theologische Realenzyklopädie Online   http://www.degruyter.de/cont/fb/th/detailEn.cfm?id=IS-9783110233025-1

4.      World Biographical Information System Online (WBIS Online) Biographical Archive of Christianity (BAChr) Online / Biographisches Archiv des Christentums (BAChr) Online http://www.degruyter.de/cont/fb/nw/detailEn.cfm?id=IS-9783110231458-1

Dodatkowo testy możemy poszerzyć o pakiety ebooków z zakresu religii, judaizmu i teologii. Listy ebooków - przesyłam w załączeniu. Do rozpoczęcia testów niezbędne jest wypełnienie załączonego formularza i odesłanie go do mnie.

Będę wdzięczna za informację, kiedy będzie dogodny termin na testy oraz jakie jest zainteresowanie ze strony FIDES tym tematem.

Pozostaję do dyspozycji w kwestii dodatkowych informacji.

Z poważaniem,

Alina Przydańska

Library Information Manager

"Jacek Lewinson - Publishers' Representative Central/Eastern Europe"

mob +48 500 111 283

email: alina w jaceklewinson.com;  skype: aprzydanska

REPRESENTING IN EASTERN EUROPE:

Brill (books and online)

Continuum (books and online)

Walter  de Gruyter (books and online)

Hart Publishing (books and online)

Hodder Education

Manson Publishing

Lippincott Williams and Wilkins

Oxed (OUP Educational)

Palgrave Macmillan

John Wiley and Sons (books and online)

DATA PROTECTION: If you no longer wish to receive emails about new books or services from me or any of my publishers, simply reply to this email with 'NO EMAIL' in the subject field - and I will remove you from my mailing list.