[FIDES] Po XVI Walnym Zgromadzeniu Federacji FIDES w Koszalinie

Jerzy Witczak witczak w pwt.wroc.pl
Pią, 24 Wrz 2010, 14:21:05 CEST

Szczęść Boże!

Na prośbę pani Aliny Przydańskiej przesyłam list z podziękowaniem i informacjami. Pozdrawiam serdecznie przy tej okazji wszystkich Członków i Sympatyków FIDES, zarówno obecnych w Koszalinie, jak i nieobecnych

ks. Jerzy Witczak

Szanowni Państwo,

Chciałam serdecznie podziękować za możliwość wzięcia udziału w XVI Walnym Zgromadzeniu Federacji FIDES w Koszalinie i przedstawienia Państwu prezentacji dotyczącej produktów elektronicznych wydawnictwa de Gruyter z Niemiec. Dla zainteresowanych osób podaję adres strony internetowej wydawnictwa :  www.degruyter.com oraz dostęp do filmu o platformie, o której mówiłam w trakcie mojego wystąpienia:

http://www.degruyter.de/cont/serv/biblio/videosEn.cfm .

Będę wdzięczna za ewentualne pytania oraz proszę pamiętać o możliwości skorzystania z bezpłatnego dostępu testowego do kolekcji ebooków oraz baz danych umieszczonych na platformie wydawnictwa referenceglobal.com.

Zachęcam również do zapoznania się z bardzo ciekawą ofertą innego wydawnictwa , o którym nie wspominałam w mojej prezentacji - wydawnictwa Brill www.brill.nl , szczególnie z nowymi katalogami z zakresu religii i teologii:

.         Biblical Studies catalog 2010 http://www.brill.nl/brochures/BIBLICAL2010.pdf

.         Religious Studies catalog 2010 http://www.brill.nl/brochures/RS2010.pdf

.         Online catalog 2010  http://www.brill.nl/brochures/ONLINE2010.pdf

Dostęp do publikacji w wersji elektronicznej może być aktywowany bezpłatnie w ramach dostępów testowych.

Wiele interesujących tytułów mogą Państwo znaleźć również w wydawnictwie Wiley http://eu.wiley.com/WileyCDA/. Polecam je Państwa uwadze.

Pozostaję do dyspozycji w kwestii dodatkowych informacji.

Pozdrawiam serdecznie,

Alina Przydańska

Library Information Manager

"Jacek Lewinson - Publishers' Representative Central/Eastern Europe"

mob +48 500 111 283

email: alina w jaceklewinson.com;  skype: aprzydanska

REPRESENTING IN EASTERN EUROPE:

Brill (books and online)

Walter  de Gruyter (books and online)

Hart Publishing

Hodder Education

Manson Publishing

Oxed (OUP Educational)

Lippincott Williams and Wilkins

Palgrave Macmillan

John Wiley and Sons

DATA PROTECTION: If you no longer wish to receive emails about new books or services from me or any of my publishers, simply reply to this email with 'NO EMAIL' in the subject field - and I will remove you from my mailing list.