[FIDES] Elektroniczna Bibliografia Nauk Teologicznych

Jerzy Witczak witczak w pwt.wroc.pl
Pią, 1 Kwi 2011, 22:16:01 CEST

Drodzy Państwo!

Miło mi poinformować o zakończeniu prac związanych z opracowaniem i
uruchomieniem naszej nowej Elektronicznej Bibliografii Nauk Teologicznych.
Większość informacji znajdą Państwo na stronach www.fides.org.pl a zwłaszcza
tu:
http://www.fides.org.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=113:ebnt&catid=23:bazy&Itemid=73

M. in. oprócz opisów pochodzących z BZCZ Biblioteki Narodowej - które
wymagały scalenia i ujednolicenia (nie do końca jeszcze), wykorzystane
zostały do tej pory tylko bazy tworzone przez biblioteki WT Uniwersytetu
Opolskiego i PWT we Wrocławiu. Chciałbym teraz prosić o dalszą współpracę
wszystkie nasze biblioteki i bardzo na nią liczę. Załączam wykaz czasopism,
aktualnie obecnych w EBNT - początkowe i końcowe zeszyty, aby zorientować
się, co mogliby Państwo jeszcze zaoferować i uzupełnić. Najlepiej, gdyby
każdy z ośrodków opracowywałby swoje publikacje (ale niestety nie wszystkie
ośrodki należą do Federacji...).

Bardzo również proszę o promocję naszej bibliografii! Jak wiadomo,
biblioteka nie jest dla bibliotekarzy, i tym bardziej bibliografia nie jest
dla bibliotekarzy. Musimy dotrzeć z tą informacją do naszych teologów i
studentów.

Przede wszystkim proszę przysyłać propozycje współpracy na mój adres. Został
uruchomiony również specjalny adres e-mail: ebnt.fides w gmail.com na który
można nadsyłać uwagi dotyczące opisów - widoczny na stronach wyświetlanych
przez MAK-a WWW.

Dziękuję za dotychczasową i przyszłą pomoc. Szczęść Boże!
ks. Jerzy Witczak