[FIDES] Czasopisma i książki w bibliotekach cyfrowych do EBNT

Jerzy Witczak witczak w pwt.wroc.pl
Pią, 1 Kwi 2011, 23:42:08 CEST

Drodzy!

Jeszcze w związku z uruchomieniem EBNT. Jak pisałem, i jak pewno już
zauważyliście, nowością tej bibliografii są linki do pełnych tekstów
artykułów. Udało mi się wykryć i podłączyć już prawie tysiąc takich tekstów,
nie tylko z Biblioteki Cyfrowej FIDES (chociaż najwięcej), m.in. czasopisma:
- Keryks - w Warmińsko-Mazurskiej BC
- Studia Włocławskie
- Perspectiva
- Rocznik Teologii Katolickiej - w Podlaskiej Bibliotece Cyfrowej (jeszcze
nie wszystkie)
- Warszawskie Studia Teologiczne
- Wrocławski Przegląd Teologiczny - w Dolnośląskiej BC

oraz artykuły z kilku książek.

A zatem, jeśli znają Państwo jeszcze jakieś "pasujące" do EBNT publikacje,
proszę zgłaszać. Ale w istniejących zbiorach cyfrowych to chyba już dużo
więcej nie ma. A niecały 1 tys. to tylko niewiele ponad 1% całej
bibliografii. Zatem apel i prośba - pokazujcie, tłumaczcie, że chcecie
publikować Wasze wspaniałe czasopisma i prace zbiorowe w bibliotekach
cyfrowych. Księgozbiór Wirtualny FIDES też do dyspozycji! To może być nasz
wkład w dzieło nowej ewangelizacji.

Pozdrawiam serdecznie. Szczęść Boże!
ks. Jerzy Witczak