[FIDES] Wyniki ankiety BETH/FIDES

Jerzy Witczak witczak w pwt.wroc.pl
Nie, 29 Maj 2011, 16:30:35 CEST

Drodzy Państwo!

Pomyślałem sobie, że mogą być dla Was interesujące wyniki ankiety, którą
przeprowadziliśmy w ubiegłym roku i w której wzięła udział zdecydowana
większość bibliotek FIDES. Ze sporym opóźnieniem opracowałem zbiorczo te
wyniki i będą one opublikowane w kolejnym numerze naszego Biuletynu FIDES.
Ale zanim to nastąpi, pozwalam sobie przesłać Państwu zarówno samą tabelę
wyników (z pominięciem danych o budżecie), jak i opracowanie.

Gdyby któraś z bibliotek chciała jeszcze uzupełnić lub poprawić swoje dane,
proszę o kontakt.

Pozdrawiam serdecznie. Szczęść Boże!
ks. Jerzy Witczak