[FIDES] Szkolenie Wprowadzenie do MARC 21

Biblioteka bibliotekawsd w ofm.krakow.pl
Wto, 20 Wrz 2011, 12:58:57 CEST

Szanowni Państwo
przesyłam szczegółową informację o szkoleniu MARC21
gdyż kontaktowałam się z BN w tej kwestii, na stronie jest formularz
zgłoszeniowy, z tego co sie dowiedziałam to jedyny termin w tym roku, planów
na przyszły nie znam. Agata Baran

ZEBID BN:
Uprzejmie informuję, że szkolenie  Wprowadzenie do MARC21  będzie
organizowane przez ZEBID BN w dniach  03-04października 2011 r. Zajęcia
rozpoczynają się  o godz. 10.00  w Bibliotece Narodowej  przy Al.
Niepodległości 213 wejście B, sala nr 245. Zakończenie szkolenia
przewidywane jest o godz. 15.00 następnego dnia.
Koszt udziału w szkoleniu oraz materiałów szkoleniowych wynosi  330 złotych/
os. Jednocześnie informujemy, że dyponujemy miejscmi w hostelu Służewiec,
ul. Bokserska 36, (tel. 22 20 79 050 Koszt noclegu: ok. 110 zł/doba/os.
Dojazd do Biblioteki Narodowej z Dworca Centralnego: tramwajami:16, 17,33 w
kierunku Mokotowa /ok.20 min./ Przystanek Biblioteka Narodowa.