[FIDES] Otwarcie Centrum Dialogu im. Jana Pawła II wraz z Biblioteką Diecezjalną w Toruniu

Jerzy Witczak witczak w pwt.wroc.pl
Pią, 19 Paź 2012, 22:32:03 CEST

Szanowni Państwo!

W sobotę 6 października 2012 r. odbyła się inauguracja działalności i poświęcenie Centrum Dialogu im. bł. Jana Pawła II w Toruniu. Okazały budynek Centrum Dialogu stanął w sąsiedztwie Wyższego Seminarium Duchownego im. bł. ks. Stefana Wincentego Frelichowskiego. Znajdują się w nim aula, sale konferencyjne i biblioteka zaplanowana na 180 tysięcy woluminów, której trzon obecnie stanowi Biblioteka Diecezjalna licząca ponad 90 tysięcy woluminów. Gratulujemy!

Bibliotekę można też obejrzeć. Redakcja programów katolickich w ramach Telewizji Polskiej przygotowała nowy cykl audycji zatytułowany "Mam przepis na pielgrzymowanie". Przewodnikiem i prowadzącym program jest ks. Przemek Kawecki, który na swoim rowerze wyrusza w drogę z Czerwińska do wielu ciekawych miejsc w Polsce. Pierwszym jego przystankiem był Toruń, a w nim - Centrum Dialogu. "Gwiazdą" odcinka jest też ks. dyrektor Bogusław Dygdała. Materiał został wyemitowany w programie 1 TVP w środę 10 października. Można go zobaczyć na stronie internetowej telewizji: http://www.tvp.pl/vod/audycje/religia/mam-przepis-na-pielgrzymowanie/wideo/odc-1-torun/8766003

ks. JW