[FIDES] Udostępnianie aktualnej wersji pakietu MAK

Jerzy Witczak witczak w pwt.wroc.pl
Pią, 6 Wrz 2013, 19:08:53 CEST

Szczęść Boże!

Tak, jak to pokazywałem podczas Walnego Zgromadzenia, ze strony: http://mak.bn.org.pl/wykaz14.htm można pobrać najbardziej aktualną wersję MAK-a za darmo dla wszystkich. Tekst na stronie głosi: “W związku z zaprzestaniem przez Bibliotekę Narodową dystrybucji pakietu MAK udostępniamy wszystkim naszym Użytkownikom do pobrania z Internetu aktualną wersję tego pakietu”.

Przekazuję również pozdrowienia od p. Jana Wierzbowskiego, z którym rozmawiałem w ubiegłym tygodniu.

ks. Jerzy Witczak