[FIDES] oferta czasopism

Biblioteka Diecezjalna biblioteka w bdsandomierz.pl
Czw, 19 Wrz 2013, 14:17:35 CEST

	Szanowni Państwo,

	poranna oferta

	"Dzień dobry

	Biblioteka Diecezjalna w Sandomierzu oferuje

	Homo Dei 1990 3,4; 1995 2,4; 1998 n3, 1997 n 4; 2000 3,4

	2001 1

	Kronika Diecezji Sandomierskiej 1967 7,12

	Roczniki Filozoficzne 1965 T. 13, z. 4

	Roczniki Teologiczno-Kanoniczne 1976 4\

	Ruch Biblijny i Liturgiczny 1999 2, 2000 1, 2, 3, 4

	2001 1,4"

	była odpowiedzią na maila od biblioteki szczecińskiej, która prosiła
o uzupełnienie braków w drukach zwartych. Wysłałam odpowiedź na listę
Fides aby znalezionych przez nas pozycji nie szukali inni, wydawało mi się,
że będzie to ułatwienie. Jednak po kolejnym mailu winna byłam sprostowania.
Równocześnie informuję, że mamy bardzo wiele dubletów
czasopism, niestety brak listy więc prosimy o indywidualne zapytania.
Chętnie zwolnimy nasze półki. Mamy mi.n pokzaźne zbiory dubletow:
Analecta, ateneum, Anamnesis, Biblioteka Kaznodziejska, Communio,Collectanea,
Home Dei, Kronik Diec Sand, Kronika Diec. Radomskiej, Znak,Katecheza,
Roczniki Teologiczne, Roczniki Filozoficzne, RBL, Współczesna Ambona
i inne.

	Dorota Rejman, bibliotekarz

	Sandomierz