[FIDES] Fidkar Fides

Jerzy Witczak witczak w pwt.wroc.pl
Sob, 12 Kwi 2014, 13:12:58 CEST

Drodzy Państwo,

Chcę serdecznie podziękować w imieniu wszystkich licznych użytkowników naszej multiwyszukiwarki FIDKAR FIDES tym, którzy pamiętają o utrzymywaniu łączności z naszym serwerem lub o przysyłaniu aktualizacji swoich baz. Ostatnio np. zaktualizowane zostały bazy bibliotek AWSD w Częstochowie, WSD Warszawa Praga i Księży Misjonarzy w Krakowie.

Niestety, niektóre bazy online są niedostępne od dawna. Szczególnie martwi brak dostępu do baz Bobolanum i UKSW. Ponadto w dniu dzisiejszym nie działa również połączenie z bibliotekami PWSD w Gnieźnie, WSD Świdnica, WSD Łódź i Biblioteką Teologiczną UŚ Katowice. Naprawdę, bardzo proszę o naprawienie połączeń, aby te cenne katalogi były dostępne w Fidkarze!!! Proszę wszystkich bibliotekarzy o sprawdzanie, czy ich katalog jest widoczny i o interweniowanie u informatyków. Proszę też o nadsyłanie uwag do mnie, jeśli coś przestaje działać.

Zachęcam inne biblioteki, których baz nie ma aktualnie w Fidkarze, aby starały się je udostępnić w naszej wspólnej wyszukiwarce. Niektórym naprawdę niewiele brakuje, żeby to zrobić...

Pozdrawiam serdecznie. Szczęść Boże!
ks. Jerzy Witczak

ks. dr Jerzy Witczak
dyrektor Biblioteki PWT i MWSD
administrator sieci komputerowej
e-mail: witczak w pwt.wroc.pl
tel. 713 214 171 w. 50, kom. +48 605 628 970
Papieski Wydział Teologiczny we Wrocławiu
Pl. Katedralny 14, 50-329 WROCŁAW

---