[FIDES] Nowa biblioteka w Federacji

Jerzy Witczak witczak w pwt.wroc.pl
Pon, 14 Kwi 2014, 18:46:23 CEST

Szanowni Państwo,

Miło mi poinformować, że Zarząd Federacji Bibliotek Kościelnych FIDES przyjął Bibliotekę Instytutu Filozoficzno-Teologicznego im. Edyty Stein w Zielonej Górze w skład członków Federacji oraz Panią mgr Martę Bensz, starszego kustosza, jako jej przedstawiciela.

Biblioteka posiada prawie 40 tys. pozycji inwentarzowych, swój katalog online utrzymuje w systemie Prolib. Instytut Filozoficzno-Teologiczny im. Edyty Stein prowadzi jednolite studia magisterskie z teologii we współpracy z Papieskim Wydziałem Teologicznym we Wrocławiu.

Strona WWW biblioteki: http://www.ift.zgora.pl/?biblioteka,54
Informacje adresowe w bazie FIDES: http://www.fides.org.pl/cgi-bin/makwww/makwww.exe?BM=03&IM=03&TX=&NU=01&WI=ZIELONAbGoRA

Witamy serdecznie p. Martę Bensz i nową bibliotekę w FIDES!

Szczęść Boże!
ks. Jerzy Witczak

---