[FIDES] Komunikat w sprawie Deskryptorów Biblioteki Narodowej

Jerzy Witczak witczak w pwt.wroc.pl
Czw, 27 Lis 2014, 22:55:31 CET

Szanowni i Drodzy Państwo,

Na prośbę Biblioteki Narodowej i jako ciekawą informację przesyłam w
załączeniu list Dyrektora Biblioteki Narodowej w sprawie nowego sposobu
opracowania przedmiotowego i innych nowości w BN.

Szczęść Boże!
ks. Jerzy Witczak

-----Oryginalna wiadomość-----
From: Jakub Kalinowski
Sent: Thursday, November 27, 2014 9:52 PM
To: witczak w pwt.wroc.pl
Subject: Komunikat w sprawie Deskryptorów Biblioteki Narodowej

Szanowni Państwo,

przesyłam list dyrektora Biblioteki Narodowej dra Tomasza Makowskiego w
sprawie prowadzonych prac nad koncepcją Deskryptorów Biblioteki Narodowej.

Będziemy bardzo wdzięczni za rozpowszechnienie tej wiadomości w Państwa
filiach i innych jednostkach podrzędnych.

Z poważaniem,
Jakub Kalinowski
--
Kierownik
Pracowni Deskryptorów Biblioteki Narodowej

Biblioteka Narodowa
Instytut Bibliograficzny

Al. Niepodległości 213
02-086 Warszawa