[FIDES] O zgromadzeniu BETH

Jerzy Witczak witczak w pwt.wroc.pl
Czw, 11 Wrz 2014, 23:16:33 CEST

Drodzy Państwo,

W środę zakończyło się we Wrocławiu 43. Walne Zgromadzenie BETH. Zanim uda mi się pozbierać wrażenia i refleksje o tym spotkaniu, którego byliśmy organizatorem ze strony polskiej, chcę przesłać Państwu kilka linków do materiałów w Internecie. Szczególnie dla tych z Państwa, którzy nie zdecydowali się na śledzenie FIDES na Facebooku (https://www.facebook.com/biblioteki.FIDES) – gdzie na bieżąco staram się umieszczać informacje.

Rozmowa we wrocławskim Radiu Rodzina przed rozpoczęciem spotkania
http://www.radiorodzina.pl/wiadomosci/10399/

Informacja w KAI
http://ekai.pl/diecezje/wroclawska/x81689/przedstawiciele-bibliotek-teologicznych-z-europy-spotkaja-sie-we-wroclawiu/

Powitanie przez ks. abpa Józefa Kupnego
http://www.fides.org.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=194%3Aabp-jozef-kupny-do-europejskich-bibliotekarzy-teologicznych&catid=1%3Az-ostatnich-dni&Itemid=67

Relacja z pobytu w Krzeszowie
http://legnica.gosc.pl/doc/2149885.Bibliotekarze-w-Krzeszowie

Informacja i zdjęcia na stronie PWT we Wrocławiu
http://www.pwt.wroc.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=907%3Atrwa-walne-zgromadzenie-beth&catid=134%3Aarchiwum-20132014&Itemid=209

Dwie wypowiedzi nagrane przez biuro promocji PWT
http://www.pwt.wroc.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=909%3Azakoczyo-si-walne-zgromadzenie-beth&catid=134%3Aarchiwum-20132014&Itemid=209

Prezentacje z obrad
http://theo.kuleuven.be/apps/press/beth/member-pages/papers/

Szczęść Boże!
ks. Jerzy Witczak

PS. Do zobaczenia już niedługo na naszym walnym zgromadzeniu w Tarnowie!

---