[FIDES] Fw: O zgromadzeniu BETH

Katarzyna Maria Materska k.materska w uksw.edu.pl
Pią, 12 Wrz 2014, 15:59:43 CEST

Szanowni Państwo,
z prawdziwą przyjemnością dołączam do gratulacji przesłanych przez Panią
Dyrektor Warząchowską. Ksiądz Dyrektor zaprosił ciekawych prelegentów,
wykreował znakomitą atmosferę oraz zapewnił warunki, w których bardzo
dobrze czuli się nasi zagraniczni koledzy. Doskonale wiemy jak duży
wysiłek trzeba włożyć w przygotowanie dużego międzynarodowego
przedsięwzięcia.
Wyrazy uznania należą się także Pani Dyrektor oraz jej zespołowi, który
w języku angielskim  zaprezentował nasze polskie biblioteki oraz trzy
polskie periodyki.

Z wyrazami szacunku
Katarzyna Materska

--