[FIDES] (brak tematu)

s_roberta w interia.pl s_roberta w interia.pl
Śro, 12 Sie 2015, 15:22:51 CEST

Szanowni Państwo jestem zainteresowana otrzymaniem książek wg poniższej listy (czyli wszystkie zaoferowane)reprezentuje bibliotekę zakonną : Dom Prowincjalny Zgromadzenia Sióstr Szkolnych de Notre Dame w Opolu. Będę wdzięczna za przysłanie mi tych cennych pozycji s. Roberta SochaBiblioteka SSNDul. Mały Rynek 545-020 Opoletel. 77 423 1010 wew 171kom.: 78 58 28 490* "Papież musiał zginąć".
Wyjaśnienia Ali Agcy, oprac. A. Grajewski, M. Skwara

* A. Dziurok, Kruchtoizacja . Polityka
władz partyjno-państwowych wobec Kościoła katolickiego w latach 1945-1956 w
województwie śląskim/katowickim

*B. Tracz, R. Ciupa, Kultura niezależna
w Kościele

*R. Ciupa, Ł. Marek, Górnośląski azyl.
Pielgrzymki stanowe do Piekar Śląskich w materiałach Służby Bezpieczeństwa.
Katalog wystawy

* Represje wobec żeńskich zgromadzeń
zakonnych w PRL. Zagadnienia wybrane, red. J. Myszor, A. Dziurok

* Ruch pielgrzymkowy na Jasną Górę
1945-1989. Wybór dokumentów, red. W. P. Wlaźlak, A. Sznajder