[FIDES] Windows 10

witczak w pwt.wroc.pl witczak w pwt.wroc.pl
Śro, 20 Lip 2016, 11:05:09 CEST

-------------------------- Wiadomość oryginalna --------------------------
Temat: Re: [FIDES] Windows 10
Od:    witczak w pwt.wroc.pl
Data:  20 Lipca 2016, 11:04 am, Śr
Do:    "Biblioteka WSDOFM" <bibliowsdofmkrakow w gmail.com>

Szczęść Boże,

Ponieważ pytanie było zadane na forum dyskusyjnym, odpowiadam również
publicznie. Może dobrze by było, gdyby odpowiedział też ktoś, kto używa
MAK-a w Win10 aktualnie, ale ja mogę stwierdzić, że jeśli MAK działał w
Win 7 lub 8.1, to powinien też działać w Win 10. Nasze "zabytkowe" robocze
bazy nadal działają, chociaż zaktualizowaliśmy wszędzie Windows do v. 10.
Problemy mogą powodować natomiast programy antywirusowe, które czasami
trzeba "nauczyć", że MAK to nie wirus.

Ale mam też jeszcze jedną, właśnie "programową" odpowiedź. MAK jest już
naprawdę stary i dlaczego go wciąż używać? Zachęcam usilnie do włączenia
się do katalogu wspólnego, póki nie będzie za późno... Nie wiemy bowiem,
jak długo jeszcze i jak będzie działać MAK w tym środowisku, a nie ma kto
go aktualizować i instalować... Proszę tej zmiany nie odkładać!

Pozdrawiam wakacyjnie
ks. Jerzy Witczak