[FIDES] Zmarł ks. Kazimierz Wotoń, b. dyrektor Biblioteki MWSD we Wrocławiu

dariusz.wojtecki w gmail.com dariusz.wojtecki w gmail.com
Śro, 7 Mar 2018, 14:01:32 CET

Czcigodny Księże Dyrektorze,

w imieniu S. Teresy oraz całego naszego Zespołu przesyłam wyrazy głębokiego współczucia oraz wdzięczności Panu Bogu za dar życia, kapłaństwa i wieloletniej pracy ś.p. Ks. Kazimierza Wojtonia. Zapewniam o naszej pamięci przed Panem w czasie pogrzebu i ostatniego pożegnania. Niech Chrystus Zmartwychwstały napełnia swoją paschalną nadzieją i miłością.

Z wyrazami głębokiego szacunku i oddania w Chrystusie

Ks. Dariusz Wojtecki

Wysłane z iPhone'a